Oyunlar

Wasteland 2: Director’s Cut Nintendo Switch Review

Wasteland 2’nin en güzel yönlerinden biri, berbat, sade yazıdır. Masaüstü RPG’lerinden çok fazla ilham alan Wasteland 2, açık uçlu roleplaying oyunlarının en iyi bitlerini dijital ortama getiriyor ve bu da tarzın nüanslı senaryolarını, derin rol oynamayı ve zengin, atmosferik betimlemeyi getiriyor. Piyasaya sürüldükten birkaç yıl sonra, Switch’e geçiyor, ve şimdi bile en son roleplaying ürününün en iyileri arasında.Çoğu konsol oyuncusu için ücretsiz bir güncelleme olan güncellenmiş bir sürüm olan Director’s Cut, Switch’in geçiş işlemini ele geçirdi. Eklenen binlerce konuşma diyaloğu vardır, ancak metin hala ağır kaldırma işlemlerinin çoğunu yapmaktadır. Daha büyük eklemeler, karakterlerinizi özelleştirmek için daha fazla minutiaya sahip olmanın yanı sıra daha akıcı grafiksel sunumlardır. Perks ve Quirks, örneğin, bazı kalıcı dezavantajlar için bir nimet takas etme seçeneği sunar. Bu, bir video oyununda mantıksız olsa da, gerçek rol oynamada temettü ödüyor: Bu, kadronuzu daha da geliştirebilme ve kendiniz de özelliklerin etrafında çalışırken kutunun dışında biraz düşünmeye teşvik edebiliyor. Bazıları için bu bir kapanma olabilir, ancak Wasteland 2 onu kucaklar.
En başından beri, atıklarla seyahat edeceğiniz kendi milletinizi bir araya getirmeye davetlisiniz. Kendi backstories’lerinizle gelip (ve muhtemelen) yapmalı ve ekibinizi oluşturmak için bunları kullanabilirsiniz. Elbette ki, ama gerek yazılı bir paragraf gerekse iki tane, el yapımı motivasyona sahip olmak zorunda değilsiniz, Wasteland, sizi dünyaya ve avatar takımına bağlamanıza yardımcı olacaktır. Ve eğer ölmezse lanet olsun. Wasteland 2, işleri basit tutmak isteyenler için kesinlikle iyi bir anlatım desteği sunarken, bu sizin için her şeyi vermenizi ve bu çabayı ödüllendirmeye istekli bir maceradır.

Bu slayt gösterisi için JavaScript gerekir.


Şüphelendiğiniz gibi, ekibinizin amacı kıyamet sonrası bir çorak alanda hayatta kalmaktır. Ve çoğu zaman olduğu gibi, medeniyetin sona ermesinin nükleer tadında olduğu açıktır. Açılıştan kısa bir süre sonra, ekibiniz kaostan ortaya çıkan tek uygarlık semenderlerinden biri olan Çöl Korucuları ile birleşiyor.

Grubunuz karşılaştığınız insanlarla birlikte mücadele ediyor ve onların hayatlarının göründüğü kadar dolu olduğundan emin olabilirsiniz. Bu tür derinliklerle karşılaştığınız insanlara – ki, kuşkusuz, yine de karikatürize olarak abartılmış ahlaki uçlara hâlâ inebilir – bu, zalim olmak için gerçek bir mücadele olabilir. Yine de, nezaket belki de umut edebileceğiniz her derde deva değildir.

İlk kez Wasteland 2’yi oynadığımda bir an durdu ve bugün olduğu gibi. Özgün incelememde yazdığım gibi : “Özellikle zor bir sahne beni yavaş yavaş bir kadından ölen ve beni sefaletinden çıkarması için kaderime yalvarırken ölüyordu. Aksi halde soğuk ve ürkütücü bir yerde merhamet göstermeye çalıştım. Bir çocuk beni gördü ve ailesine – çalıntı domuzlarını bulmaya yardım etmeyi kabul ettiğim bir başka grubu anlattı – onlar beni korkutuyorlardı ve evlerini yiyecek ve su olmadan bıraktılar. Muhtemelen öldüler. ”
Bu sonuçlar, yatırımınız ve oyunun sunabileceği şeyle etkileşime geçme seçiminiz tarafından daha zengin hale getirilir. Hemen hemen her soruna olağandışı derecede çok sayıda çözüm var ve harekete geçmeden önce mümkün olduğunca çok sayıda açıyı incelemek daha iyidir. Yine de, herşeyi destekleyen bir anarşik istifa var. Nasıl davranıyor olursanız olun, çoğu kez yanınızda hasara yol açarsınız. Bu, oldukça şiddetli bir dünya yaratıyor, ama sonra, bu, insanların gezegeni gerçekten zehirledikleri ve birbirlerini buharlaştırdıkları bir varsayımdır.

Tüm bunların tüyleri, karakterlerinizi de test ediyor. Ve gittikçe yeniden yazılabilirler (ve olmalılar). Wasteland 2 sizi bu koşullar altında sizi yıpratmakla kalmaz, ancak karakterlerin nasıl tepki verdiğini görmek için. Bu deniyor, ekibiniz için duygusal olarak yorucu. Bunu nasıl hallediyorlar? Onların iyimserlik kıvılcımı, acımasız mücadeleden mi kaçacak, yoksa yaşanacak mı? Daha da önemlisi, neden?
Herhangi bir senaryoya ya da diğer çeşitli zorluklara yaklaşma seçeneklerinin genişliği, bunu desteklemede hayati öneme sahiptir. Oyun kesinlikle herkesi öldürebileceğiniz bir yer olarak lanse edilmiş olsa da, bu gerçekten akıllıca değildir ve kendine zarar vericidir. Aynı şekilde, neredeyse tüm insanları öldürmeden oyunun içinden geçmek mümkün değildir. Birçokları için daha az heyecan verici, ama gerçek noktayı vurgular. Yapabileceğiniz seçimler dizisi bir amaçtır – karakteriniz bu acımasız dünyaya nasıl tepki verir?




Bu amaçla, mücadele aynı zamanda oldukça çeşitlidir. Ekibinizin karşılaştığınız ihtiyaçları karşılayabildiği gibi, savaşmak da, sorunlara yaklaşmanın birçok farklı yoluna sahiptir. En temelde, kavgaya dönüştüğünüzde, bir sıra düzeninde düzenlenecek ve tüm düşmanlara müdahale edilene kadar alan boyunca manevra yapmaya devam edeceksiniz. Ölümcül olmayan seçenekler var, ancak düşmanlarınızın birçoğu mutantlar, robotlar ve diğer zorlu ve savaşa dayanıklı paralı askerler. Yüksek verim sağlayan patlayıcıları çıkarmaya istekli düşmanlara karşı alanın kontrolünü sağlamak, en azından söylemek için bir meydan okumadır.

Fakat bu aynı zamanda dövüşten ilgili sonuçlara da işaret ediyor. Önce Wasteland 2 bir RPG ve savaşların anlatı sonuçlarına sahip olacak. Sonuç olarak, hedefleriniz genellikle “hepsini havaya uçurmaktan” biraz daha rafine. Ve bu rotaya gidenler, ekiplerinin üyelerine bakmak için sert bir baskıya maruz kalacaklar, ki bu da hedefiniz gibi bir serseri el bombasından sarkan sıcak şarapnelere karşı savunmasız olacak – yani sahip olduğunuz bir dizi seçenek Pratik düşüncelerle sınırlıdır.

Wasteland 2, sayısız diplomatik ve sosyal seçenekleri, geniş bir dizi mücadele stili ve yaklaşımına sorunsuz bir şekilde dönüştürmektedir.

Bu slayt gösterisi için JavaScript gerekir.


Ne kadar teminat hasarı kabul ediyorsunuz? Ne kadar risk kabul ediyorsunuz? Mürettebatınız kanamaya başladığında, onları riske atmak ya da taarruza geçmek için bir doktoru çalıştırır mısın? Bu seçeneklerin anlatı içinde kendi bağlamları da vardır. Partinizin, ana yaydaki bulmacaları ve zorlukları ele alma becerilerini nasıl kullandığını, birisinin creaky, paslı tüfeklerini salladıktan sonra gelmesi durumunda büyük bir etkisi olacaktır.

Wasteland 2, sayısız diplomatik ve sosyal seçenekleri, geniş bir dizi mücadele stili ve yaklaşımına sorunsuz bir şekilde dönüştürmektedir. Bir kez daha, takımınızın taşıdığı silahlara daha fazla yatırım yapıp kar payı getiriyor. Birkaç farklı silah çeşidine ve her birini destekleme yeteneğine sahip olmanın yanı sıra, bunları nasıl kullanacağınızı anlamanız, grubunuzun herhangi bir sorunla başa çıkmasına izin verir. onun.

Aslında, tek önemli şikayetler, rahat yükleme sürelerinden daha uzun ve Switch sürümü için kapsamlı dokunmatik ekran desteğinin eksikliğidir. Muharebenin çoğunun taktik olduğunu ve bir dokunmatik ekranın bir fare için iyi bir alternatif olarak çalıştığını düşünürsek, bu özellik Switch modelinin en iyisi olmasını engelleyen bir eksikliktir.




Wasteland 2 hala çok özel bir gezi. Şimdiye kadar bu ışınlanmış çölde zamanınızı geçirmemişseniz, bunu yapmak için en iyi zamanlardan biri budur – özellikle yeniden yayın yeniden yapılandırmanın taşınabilirliği kendi yolculuğunuzun uzun yolculuklarına çıkmanızı sağlar. mükemmel bir kitapla olabildiğince yoğun RPG kıvırmak ve içine yerleşmek. Böyle bir ekranda, kişilerarası dramalar biraz daha samimi, yolunuzun gizlice kaçma gerginliğini ya da NPC’yi biraz daha somut hisseder. Ayrıca, Switch’in avuçiçi modunda, oldukça eski görünümlü görseller o kadar da parlak değil. Tüm bu son zamanlarda olağanüstü bir liman ve hala daha iyi RPG biri olduğunu söyledi.

Bizi desteklemek isterseniz WWW-AGAR-BLOG Destek kodumuzu kullanabilirsiniz.  Want to support us? Use our Support-a-Creator code