Oyunlar

Wolcen: Lords of Mayhem preview

Wolcen: kargaşa önizleme Lordları
İndie hack ‘n Slash RPG alfa ilk izlenimler.
Wolcen hakkında bir şey söylemeden önce: Mayhem Lordları ve şimdiye kadar deneyim, biz bu alfa çok erken aşamalarında hala olduğunu açıklığa kavuşturmak gerekir, ve Steam programı erken erişim yoluyla şu anda mevcut sürümü, teknik ve sadece sorunlar boğulmuş olmuştur.
Yukarıdakileri göz önünde bulundurarak, Wolcen’in iyi bir resmini vermeye çalışacağız: Lords of Mayhem, tüm alanlardaki izlenimler ve iyi bir Hack ‘n Slash RPG olmak için doğru temellere sahip olduğunu düşünelim.

Wolcen: Lords of Mayhem başlangıçta Umbra olarak biliniyordu ve bu başlık ile 2015’in ortalarında Kickstarter’a gitti ve geliştirebilmek için 400.000 $ ‘ lık iyi toplamı almayı başardı. O oyunun geliştiricisi, Wolcen Studio (eski SolarFall Oyunları) Nice, Fransa merkezli ve bu küçük şirket görkemli planları uygulamak ve bize yeni bir Diablo II vermek mümkün olacak Eğer, tüm soru, ilk görünümüdür.
Lanet, federasyon ve Tapınakçılar
Wolcen hikayesi: Lords of Mayhem, sizi insanlarda amneziye neden olan bilinmeyen bir lanetle vurulan ve böylece elde edilen herhangi bir teknolojik ilerlemeyi kaybeden berbat bir dünyaya götürür. İktidar Federasyonu, nüfusu azaltmak ve kontrol etmek, yaşlıları öldürmek, annelerinden yenidoğanları çıkarmak ve karanlık güçlerle yıkmak için aşırı yöntemler kullanmaya karar verir. Federasyonun eski bir subayı olan siz, Federasyondan büyülü güçler ve επικηρύσσεστε geliştiriyorsunuz, bu yüzden burada sizi kurtarmak için Tapınakçılar geliyor.

Bir şey düzgün çalışmıyor ve ne olduğundan emin değiliz. Bununla birlikte, gizemli hikaye, özellikle güçlü bir hikaye anlatımı ile doğru bir şekilde sunulursa, belirli bir ilgi gösterir. Önizleme yazma zamanı, ancak, aynı oyuna hikaye hiçbir kanıt yoktur, bu yüzden iyi bir uygulama olacak olup olmadığını bilemeyiz.




Küçük yeniliklerle dövülmüş parça
Wolcen Studio kartların güverte karıştırır ve hack ‘n Slash RPG bir dayak yolda hareket ederken, ilgi olabilir bazı öğeleri eklemek için geliyor. Her şeyden önce, Dünya açık dünyadır ve onu baştan sona keşfedebilirsiniz ve bataklık alanları ve yoğun ormanlara kadar yüksek karla kaplı dağlardan karşılaşacağı için zaten alfa olarak, peyzajın morfolojik varyasyonları ve değişimleri hissedilir. Ana görevler ve yan görevler ekleyerek kapsamlı harita, bu yüzden hikaye tamamen doğrusal değildir ve size hareket özgürlüğü verir. Son olarak, ziyaret edebileceğiniz ve rastgele oluşturulmuş ve giderek daha güçlü canavarların orduları tarafından tutulan zindanlarımız var, analoglar her zaman yağma yapıyor.

Savaş sistemi, herhangi bir yenilik getirmeden klasik nokta ve tıklama ile belirlenir. Olup olmadığını ve sorunsuz savaşlar ortaya çıkacak nasıl yargılayacak durumda değiliz ne yazık ki şu anda teknik sorunlar hala çok şey var, ama ilk işaretler olumlu, asla ayrı νευρόσπαστες ve her iki karakterin tuhaf hareketlerle, ve düşmanlarımızın ve genel olarak tüm mükemmel akış karşı karşıya kaldık birkaç istisna gibi.

Şu anda karakter oluşturma ilkel bir özelleştirme ve Seçenek sayfası ile sınırlıdır, ancak öne çıkan şey sınıfı seçmemenizdir. Aksine, bir dizi disk üzerinde meydana gelen mevcut pasif beceri sistemi aracılığıyla istediğiniz gibi karakterinizi seviyelendirmek ve geliştirmek için özgürsünüz, önce bir sonraki sürücünün pasif becerilerinin kilidini açmak için akımın kenarına ulaşmanız gerekir. Burada sevdiğimiz şey, diskleri çevirebilmen ve bir sonraki pasif becerilerini değiştirmenizdir. örneğin, yakın dövüş kuvvetlerini geliştirmeye başlayabilir ve bir sonraki diski döndürerek, karşılık gelen pasif beceri ağacında baştan başlamak zorunda kalmadan savunma veya büyülü olarak takip edebilirsiniz. Pasif becerilerin ötesinde, aktif becerilerin kilidini açan yağma, tomes satın alabilir veya bulabilirsiniz. Aktif beceriler vahşet, toprak, lanet, ateş, Don, Gölge, Yıldırım, Nekromansi ve Umbra kategorilerine ayrılır. Aktif beceriyi kullanmak için, öfke, dayanıklılık veya Mana harcamanız gerekecek, bu nedenle savaşlara derinlik katan aktif becerilerin akıllıca kullanılmasını gerektirdi.

Sonu olmayan yağma
Kabul edelim, bir Hack ‘ n Slash RPG biz çok lootápouµe istiyorum. Wolcen: Lords of Mayhem, nesneler yarı aşamalı olarak üretilir, yani nesnenin temel özellikleri vardır, ancak oradan yetenekler ganimet olarak düşen anda rastgele belirlenir. Nesnelerin tasarımı zaten ve geniş bir yelpazede ayrıntılı olarak, silahın yetenekleriyle doğrudan ilişkili görünen στροβιλίζουσες kafaları ile büyük boy yarasalar gibi orijinal tasarımlar bulacaksınız. Öte yandan zırh, karakterin görünümünü önemli ölçüde değiştirir ve zaten pelerinlere girdikleri gerçeğini çok mutlu eder – zaten pelerinleri sevmez.




Bununla birlikte, teyit edemediğimiz geliştiricinin önemli bir taahhüdü, dinamik bir rotasyon sistemi, gündüz ve gece, bazı Düşmanlar ve Npc’ler sadece günün birkaç saatinde ve gizli hazineler için öğeler, çekici görünen ve yağma sistemine ekstra bir derinlik katan bir şey.
Umut verici, ama aşırıya kaçtılar mı?
Yukarıda belirtildiği gibi Wolcen stüdyosu, KickStarter kampanyasından yeterli para aldı ve ayrıca Wolcen: Lords of Mayhem’in gelişim döngüsünde Steam’in Erken Erişim programına girmeyi seçti. ek fonların yanı sıra oyun maliyeti 19.99€. İlk örnekler baştan çıkarıcı aydınlatma ve parçacık efektleri, çeşitli manzaralar, büyük açık dünya haritası, görevler, ilginç bir beceri sistemi, iyi yağma sistemi ve pürüzsüz bir savaş sistemi ile güzel tasarlanmış bir ortam gösterir.

Wolcen Studio’nun görevi büyüktür, çünkü gece gündüz dinamik bir değişim, kapsamlı özelleştirme, işçiliği, çevrimiçi ve çevrimdışı çok oyunculu, çok sayıda beceri ve ürün ve bir PvP Arenası vaat eder. Bu her şey etkileyici geliyor, ancak geliştiricinin güneşe ulaşmaya çalıştığı izlenimini veriyoruz ve sonunda kanatlarını yakabileceğinizden korkuyoruz. Bir oyun satın almaya istekli değilseniz, piyasaya sürüldüğünde içermeyi planladığı şeyin %10’una bile dokunmayan bir satın alma işlemini henüz acele etmemenizi öneririz.

Bizi desteklemek isterseniz WWW-AGAR-BLOG Destek kodumuzu kullanabilirsiniz.  Want to support us? Use our Support-a-Creator code