Oyunlar

World of Warcraft: Battle for Azeroth

Azeroth savaş sesi davul.13 yılı aşkın bir süredir World Of Warcraft, yıllar boyunca popülaritede çeşitli iniş ve çıkışlara rağmen Mmorpg’lerin Kralı olmaya devam ediyor. “Lejyon” için yedinci genişleme genel olarak olumlu bir izlenim bıraktı (Draenor’un savaş ağalarının aksine), ancak İttifak ve Horde arasındaki çatışmanın son açılımları, eşit derecede tehdit eden düşmanlarla uğraşmak uğruna geride bırakmıştı ve iki grup. Şimdi, İttifak ve Horde arasındaki nefret ön plana çıkıyor.
İntikam için nefret, keder ve susuzluk O düşmüş Titan Sargeras Lejyon epilogu hapsedildi, Azeroth kılıcını poke ilk hitap etmek için tasarlanmıştır. Bu, büyük güce sahip bir mineral olan “gezegenin kanı” olan parazit yüzeyinde ortaya çıkmanın bir sonucuydu. Beklendiği gibi, Horde ve İttifak bunun kontrolünü istiyor, başlangıçta onları yönlendiren bir şey, casusluk oyunları ve daha sonra all-out savaşında. Horde lideri, Sylvanas Windrunner, Teldrassil, gece Elfler arazi yok ederek gücünü gösteren etrafında çok insanlık dışı yaptı. Bir yanıt olarak, Stormwind anduin Wrynn Kralı harap Krallığı (ve ölümsüz terkedilmiş temeli) işgal etti, ancak, gaz veba Sylvanas sabote etmek için bir şans vardı Lordaeron, sonraki durum kararsız bırakarak.

Yeni alanlarda ortaya çıkan hikayeler pürüzsüz bir evrime sahiptir ve görevlerde ilerledikçe oyuncunun ilgisini korur. Müttefikler için umutsuz, İttifak ve Horde (πρωτοστάτιδα kederli Jaina Proudmoore ile) Kul Tiras ve zandalar antik İmparatorluğu, sırasıyla, savaşta yardım sağlamak amacıyla, aynı zamanda, her hizip birbirlerine üzerinde bir avantaj elde etmek için Azerite kontrolünü kazanmaya çalışırken. Bu süreçte, daha sonraki güncellemelerde tam etkinin ortaya çıkacağı eski Tanrıların etkisini ortaya çıkardı.Seviye 110 seviye 120 oyulmuş yeni genişleme karakterin yolu. Artefakt silahlar geçmiş, yükseltme μακρόσυρτου questing ve öğütme sonucu olduğu için birkaç oyuncuyu hoşnut etmeyen bir şeyken, “mütevazi” nadir ekipmanlardan iddia edilen güçlü silahların değiştirilmesi, özellikle de dünyanın en ünlü silahları durumunda, her genişleme değişikliğinde tartışma konusu olan bir şeydir. Seviye 120’ye kadar gitmek yeni yetenekler elde etmiyorsunuz, seviyedeki ilerleme hissini düşüren bir şey bozulmuş görünüyor ve tek ilerleme duygusu Azeroth’un kalbi aracılığıyla Azerite zırhının yükseltilmesi ile veriliyor.Azeroth’un kalbi, αναβαθμιζόμενου ekipmanı konusunda eser silahlarının yerini alıyor. Bu bir kolye olan” tahsil ” olarak size Azerite birikir ve zırh belirli parçaları için yeteneklerini kilidini. Sınırlı bir çeşitlilik ile “tek yönlü” gibi görünen yetenekler ve yetenek specinizi değiştirmek istediğiniz her seferinde, değiştirmek için (veya benzer yeteneklere sahip diğer bazı parçalara sahip olmak ve bunları seçtiğiniz spesifikasyona bağlı olarak değiştirmek için) reforgers’da çalışmalıdır.

Hoş bir sürpriz, birkaç eski büyünün geri dönüşüdür. Power Word: geçmiş hakkında olabilir nostalji memnuniyeti küçük bir anlamda getiriyor metanet. Genel olarak, rotasyonların teması biraz basitleştirildi ve bazı karakterlerin DPS yapmaya çalışırken akılda tutulması gereken daha az şey var. Öte yandan, bazı karakterler (örneğin. artefakt silahlarının güçlerine dayanan (şamanlar) yeni genişleme için güncellenmez, sonuç olarak performans kaybederler. İşçiliği de basitleştirildi ve şimdi meslekler hala artıyor ve daha üst düzey tariflerde özel bir uygulama ile, eğer siz ve inşa ettiğiniz öğeler, ilgili meslekte daha fazla beceriniz varsa olacağı kadar zor olmayacaktır.
İçerik açısından, Azeroth Savaşı 10 yeni zindanla başladı (çoğunlukla İttifak ve kalabalık için farklıdır) ve son zamanlarda ilk baskını ekledi. Sonunda Lejyonu olan orijinal zindanların sayısı ona yaklaşırken, “efsanevi/efsanevi +” olgusunun devamı, kar fırtınasının yeni yapmak yerine mevcut içeriğin artan zorluklarını dolaşmak için “yerleşip yerleşmediği” konusunda biraz şüphe uyandırıyor. aynı şeyi tekrar tekrar yapmayı hedeflemeyenlere sıkıcı ve kısıtlayıcı görünebilir.

Bu slayt gösterisi için JavaScript gerekir.


Örneğin, Lich King’in gazabı 16 zindana ve 9 baskına sahipken, Lejyon 13 ve 5 sırasıyla. Son sonuç genişlemenin sonuna baksa da, başlangıç işaretleri çeşitli içerik ve meydan okuma oranı için umut vericidir. Çok sayıda orijinal zindan gibi görünebilir ve iki yeni kıtada “bol” görünebilir, ancak 2’de ayrıldığını unutmayın, bu nedenle İttifak ve Horde oynamıyorsanız, teklif edilen şeyin yaklaşık yarısını göreceksiniz (karşıt hizip zindanları 120.seviyede açılır). Seviye kapağına rotanızın süresi, görevleri okurken ne kadar zaman harcadığınıza, 120 seviyesine ulaşmak için acele edip etmediğinize ve alanları keşfedip keşfetmediğinize veya/ve açık artırma Evi, işçiliği ve Balıkçılık gibi diğer faaliyetlerle uğraştığınıza bağlıdır. “Acele et”, 1-2 gün” kaynaştırma ” ile, rahat bir akışla, biraz her şeyi yaparak, yaklaşık bir hafta sürer.




Yapılan yeni bir ek, Diğer 2 oyuncu ile birlikte yeni kıtaların bilinmeyen bölgelerini keşfetmek ve χαρτογραφείτε Ada seferleri. Bu, özünde, AI veya oyuncular olabilir ve tam olarak aynı hedefe sahip olacak karşı takım, karşı bir yarış. Nihai hedef düşmanlarınızdan daha fazla parazit toplamaktır. Ne yazık ki, Ada seferleri ödülleri çok küçük, Azerite ve bağlar miktarları ilgi tutmak için yeterince önemli değildir.
Düşmanlarının kanıyla Azeroth boyama, hizip onur için mücadele.
Yapılan çok önemli bir değişiklik, özünde PVP sunucularını püskürtüldü savaş modu vardır. Ayrıca, hizipin başkentindeki PvP modunu açabilir / kapatabilirsiniz. Pve sunucularında oynayanlar, savaş modunda herhangi bir fark görmeyeceksiniz, karşıt hizip üyeleri turuncu görünecek ve onlarla savaşamayacaksınız. Açık bir savaş modu ile, karşıt hizip üyeleri minimap’ta görünecek, ancak ekranda kırmızı harflerle ve onları öldürerek ekstra ödüller alacaksınız, ancak görevleri yerine getirerek, yalnızca savaş modu aktif olduğunda çalışan bazı ek yeteneklere sahip olacaksınız.
Bununla ilgili kötü şey, PVP sunucularında, birçok alanda belirli bir “yazılı olmayan ateşkes” vardı ve herkes zahmet etmeden birçok kez işe bakıyordu. Şimdi, savaş modunu açarsanız, “lurch’da ” işaretlemek gibidir ve ganking daha yüksek bir frekans kazanırken, rota bu şekilde yapmak için sıkıntıya değip değmediğini düşünmenizi sağlar. Pvp’den bahsetmişken, Azeroth Savaşı artık prestij bir karaktere özel değil, hesabınızın tüm karakterlerinin bir kombinasyonu. Şu anda yeni bir savaş alanı ekledim, ancak gelecekteki bir güncellemede ekleneceği kesin.
Draenor’un savaş Ağalarında tanıtılan takipçiler ve misyonlar, iki grubun aralarında savaşta karakter ve birlik gönderdikleri savaş kampanyası şeklinde varlığını ve Azeroth Savaşını sürdürürler. Yeni genişleme, başarılı misyonlar ödülleri önemli ölçüde azaltıldı, takipçileri ekipman artık işçiliği ve işe sıradan askerler aracılığıyla yapılan misyonların tehlikelere karşı daha önemli bir rol oynamaktadır. Son olarak, teknik olarak Azeroth Savaşı için ön yamadaki Lejyonun bir parçası olmasına rağmen, her hizip için birkaç müttefik yarış eklediler. Her İttifak Void Elfler, Karanlık demir Cüceler ve Lightforged Draenei ve Horde Nightborne, Highmountain Tauren ve Mag’har Orc olsun, gelecekte eklenecek ve sırasıyla Kul Tiran insanlar ve Zandalari troller. Korkunç derecede yeni bir şey sunmayan ırklar, bunların çoğu mevcut ırkların sadece üslup seçimleri olabilir, diğerleri ise iki hizipin evreleri arasındaki modeli açıkça “paylaşıyor”.




Karakterler, yeni nesneler ve yeni yerler, optik görüntüleme tekniği için son birkaç açılımın αναβαθμιστική seyrini, daha pürüzsüz animasyonlar, modellerdeki daha büyük çözünürlükler ve yüzlerdeki ve nesnelerdeki daha fazla ayrıntı ile takip eder. Bununla birlikte, bununla başa çıkmak için, alanlar ve ανικείμενα (çoğunlukla Cataclysm ve sırttan) olduğu gibi bırakılmıştır, sonuç, daha eski ve daha yeni öğelerden transmog’lar ile birleştirilirse görsel olarak “garip” hale gelir.
Başka bir olumsuz unsur, grafiklerin yükseltilmesiyle sorunsuz çalışabilen makine aralığına indirgenmesidir. Eski açılımlar, Pandaria’nın Sislerinden bir şey olan eski PC’de iyi çalışıyordu ve daha sonra giderek daha fazla ulaşılamaz hale geldi ve World of Warcraft’ı “hafif” bir oyun olan bir trump’ı kaybetmek için daha fazla hale geldi.
Müzik her zaman World of Warcraft’ın en güçlü kartlarından biriydi ve Azeroth için savaşın müziği beklentileri tam olarak karşıladı. Genel müzikal temalar bombastic ve epik, yeni alanlara yatırım ise, atmosfer inşa çok katkıda bulunur. Kul Tiras’ın müziği, “Karayip Korsanları ” gibi korsan filmlerinin akustik estetiği ile birlikte İrlanda halkını anımsatan konulardan oluşur.
Sırasıyla, Zandalar orman, gizem ve macera akla getiren bir film müziği geçersiz kılar. İnanılmaz çalışma alanlarında müzik gizem ve korku bir “Lovecraftιανή” atmosfer verir eski Tanrıların, etkisini pusuda yapılmıştır. Bir müzik alanında olabilir tek şikayet bazı sorunlar yıllar içinde tekrar tekrar duydum ve yenileme ihtiyaç olmasıdır. Bir Blizzard oyunu ve yeni alanların sakinlerinin aksanları için beklendiği gibi, üst düzeyde ses efektleri ve ses oyunculuk aralığı bunlara verir.




Efsanevi şimdi serisinin olağanüstü bir devamı
World Of Warcraft evrimini izleyenler, atmosfer açısından hoş bir “tazelik” hissedeceksiniz, oyun uzak ve son geçmiş arasında “altın bölüm” e başlıyor gibi görünüyor. WoW oynamak ve başlamak için ikinci düşüncelere sahip olmak için zamanınız olanlarınız, şimdi bunu yapmak için iyi bir zaman. Serinin “klasik” problemlerinden bazıları hala mevcut olsa da, yeni genişleme epik bir fantezi yolculuğu olan birincil amaç olarak sona ermez.

Bizi desteklemek isterseniz WWW-AGAR-BLOG Destek kodumuzu kullanabilirsiniz.  Want to support us? Use our Support-a-Creator code