Oyunlar

Yakuza 6: The Song Of Life Review: Tokyo Drifter

Yakuza franchise on yılı aşkın bir süredir ve o zaman, özellik seti tahmin edilebileceği gibi büyüdü. Altı ana hat girişi üzerinde, serbest dolaşma alanları daha önemli hale geldi, ek oynanabilir kahramanlar tanıtıldı, muharebe mekaniği birden fazla dövüş stilini içerecek şekilde genişletildi ve giderek daha fazla minigames yığıldı. Şaşırtıcı bir şekilde, en son taksit, seri adanmışlar tarafından kesinlikle fark edilmeyecek bileşenleri atarak diğer tarafa gider. Ancak bu kötü bir şey olmaktan çıkmaz, çünkü Yakuza 6: the Song of Life, daha derin, daha anlamlı bir izlenim yaratmak için daha küçük ayak izini başarıyla kullanır.
Kazuma Kiryu’nun hikayesindeki son taksit, Majima, Saejima, Daigo ve ayçiçeği Yetimhanesinin çocukları gibi dizi önemli karakterlerin büyük dökümünü gören Arsa ile tek başına ona odaklanıyor. Evlatlık kızı Haruka, sempatik dedektif Tarih ve hobo-açık kredi komisyoncu Akiyama önemli parçaları oynamak, ama saçaklar üzerinde var. Hayat şarkısı, hapishanedeki başka bir uzun stintten geri döndüğünde, Tojo Klanından ayrılırken, aniden bakımına giren bir bebeğin gizemini çözerken Kiryu’ya odaklanıyor. Kurulum, ilk oyunun olaylarını belirgin bir şekilde yansıtıyor; görünüşte amaca yönelik bir karar, yaşam şarkısının uydurma bir nakarat olarak hareket etmesini ve Kiryu’nun son sojourn’a serisine güzel bir kapanış hissi veren bir yuvarlaklık kazandırıyor.ark.Soruşturmaları onu bir yaşlanma liderliğindeki alçak mavi yakalı bir suç ailesiyle karşılaştığı Onomichi, Hiroşima liman kasabasına getiriyor, ancak Takeshi “Beat” Kitano tarafından tasvir edilen efsanevi yakuza (kendi başına bir yakuza film simgesi, ancak ince tavırları geçişten tamamen kurtulmuyor). Oyun şaşırtıcı olmayan bir şekilde, yeraltı dünyası siyasi ittifakları, eski komploları ve sağlıklı bir aldatma dozunu içeren karmaşık ve dramatik bir hikayeye dönüşürken, nihayetinde unutulmaz olan şey, çok önemli, yaygın bir tema haline gelen konuları ve karakter gelişmeleridir: aile. Kiryu’nun yakından örülmüş küçük bir kasabadaki farklı yaşam yürüyüşlerinden yeni insanlarla tanışması, toplumun farklı yönlerinde var oldukları gibi sıradan fikirleri yansıtıyor – sıkıntı karşısında dostluk bağları, belirsizlik zamanlarında sadakat ve ebeveyn figürü olarak koğuşunuza bakmak.

Bu temalar Yakuza 6’nın anlatısının daha iyi bir parçası boyunca tutarlı bir şekilde yankılanır ve bu çok sayıda isteğe bağlı alt sınıfı içerir. Çocukların ve ebeveynlerin çatışmaları çözmelerine ve birbirlerinin bakış açısını anlamaya çalışmalarına yardımcı olacaksınız. Kiryu’nun en küçük jestlerde gerçek güç ve sadakat bulduğunu, arkadaşlarınızın ve yabancıların birbirini destekleyebileceği farklı yollarla birlikte göreceksiniz. Bu hikayelerdeki yazı genellikle bayattır, ancak bu, düzenli olarak parlayan sevimli bir samimiyet olmadığı anlamına gelmez. Duygusal piyano melodisi, ahlaki çözünürlük sahnelerinde başladığında, her şeyden süpürülmemesi zor. Serinin goofiness için tutku hala var, ancak Yakuza 0’ın gülünç saçmalık seviyelerine geri dönmüyor. Özellikle unutulmaz alt sınıflar, kiryu’nun drones, robot vacuums ve YouTubers gibi modern teknolojiye karşı yabancılığını ve küçümsemesini mizahi bir şekilde keşfediyorlar. Ama Kiryu onomichi’nin sevimli karakter maskotu (bir kafa için turuncu ve bir çanta için bir balık olan) olarak giyinmeyi içeren oyunun en komedi dizisi bile, şehir gururunda sadakatle ilgili dokunaklı bir yansıma haline geliyor.Bu iç açıcı hikayeler de Yakuza 6 yeni minigames önemli bir bileşenidir. Bu yan etkinliklerden daha önceki girişlerden daha azı var, ancak içerdikleri şeylerin çoğu normalden daha sağlam ve birçok durumda, onlara bağlı alt storlar, basit mekaniğin çok hızlı bir şekilde ince giymesini engelleyebilecek kadar keyifli. Mızrak Balıkçılık Kiryu yaralı balıkçı ve yetim balık Satıcısı hayatlarını mahvetti köpekbalığı izini yardımcı bulur bir skor tabanlı raylar tetikçi. Onomichi Beyzbol Ligi bazı hafif takım yönetimi, çimdik vurma ve oyuncu izcilik içerir, ancak kiryu no-hopers bir ekip toplanma hikayesi gerçekten bütün mesele harika kılan şeydir. Snack Bar minigame bu konuda gerçek bir vurgulamak olarak öne çıkıyor. Kiryu’nun nispeten sıradışı, mavi yakalı bir halk grubuyla kişisel ilişkiler kurmaya çalıştığı küçük, tezahürat tarzı bir yerel barda düzenli olmaya çalışmayı içerir. Onun anahtar mekanik bir patron kendi sıkıntılar hakkında bir havalandırma vardır grup konuşmaları katılıyor ve Kiryu rolü destekleyici diyalog sağlamak ve bencil ya da aptal bir şey söylemekten kaçınmaya yardımcı olmaktır. Kiryu’nun her gün, yeryüzündeki ikilemleri çözmeye ve gerçek kabul ve dostluk sağlamaya çalıştığını görmek güzel.

Tersine, Kiryu’nun farkında olmadan gençlik çeteleri arasında bir savaşa karıştığını gören inanılmaz derecede ilgili Klan yaratıcısı modu var (liderleri gerçek dünya yeni Japonya yanlısı güreşçileri içeriyor, çünkü neden olmasın). Bu gruplardan birinin liderliğini alarak, askerler için Kiryu izci yardımcı hiyerarşi düzenlemek ve basit, gerçek zamanlı strateji tarzı sokak savaşları katılmak edeceğiz. Sen otonom homurdanıyor yanı sıra özel yetenekleri ile lider karakter sınırlı sayıda sevk edebilirsiniz çatışmalar, bir Kuşbakışı görünümü alırsınız. Klan yaratıcısı, diğer oyunculara karşı rekabet etmenize, günlük görevlerle mücadele etmenize ve sıralanmış bir merdivene katılmanıza izin veren çevrimiçi ağ işlevlerine sahip olan Yakuza 6’nın en önemli mini oyunudur. Ne yazık ki, aynı zamanda oynamak için en sıkıcı. Zafer stratejileri mümkün olduğunca çok sayıda asker kitlesel ve yetenekli bir düzeyde liderleri tutmak için misyonları taşlama tamamen kaynaklanıyor. Savaşlar, birçok alt kategori görevi yapılıncaya kadar gerçekten zorlanmaz ve o zaman bile strateji az ya da çok aynı kalır. Böyle iddialı kapsamı olan bir mod için, mekaniği ve nispeten sınırsız arsa-özellikle ünlü misafirlerini spot aydınlatmakla ilgili görünüyor-uzun yolculuğu keyifli hale getirecek kadar tatmin edici değil.Başka bir yerde, Club Sega arcade bir kez daha Super Hang-On Ve Outrun gibi oynanabilir klasikler sunuyor, ancak puzzle action favorite puyo puyo’nun tam, çok oyunculu özellikli versiyonları ve seminal Virtua Fighter 5: Final Showdown, her ikisi de kendi başına sağlam teklifler. Mahjong geri döndü, bir spor salonu ortalama deneyim kazançları, karaoke ve keyifli dikkat dağıtıcı sağlamak bir kedi kafe yukarıda için parça ve saha tarzı minigames sunuyor ve basit-usta dart minigame gerçek dünya dart efsane almak sağlayan bir alt kategori bulunmaktadır.

Yakuza 6 ayrıca daha fazla titillating takipçiliği de dahil olmak üzere seri sözleşmesi tutar. Kabare kulüpleri, kiryu’nun minigames ile woo için Altı hostes seçeneği ile geri dönüyor. Ayrıca, özellikle riskli canlı sohbet, canlı aksiyon kamerası şovlarını izlemek için para ödediğinizi gören bir mini oyun (gerçek dünya av putlarına sahip, daha az değil), düğmeye basarken modelleri izleyebileceğiniz noktaya ilerlemek ister. elbiselerini soyun ve önererek inin. Bu mini kadınların nesneleştirilmesi kesin kendi dahil rahatsız etmeye devam ediyor. Onların varlığı, gerçek dünyadaki Japon gece hayatı ve yetişkin endüstrilerinin önemli bölümlerini gerçekten yansıtıyor ancak bu tür minigames her zaman kiryu için inanılmaz bir karakter tutarsızlığını sürdürdü. Kanonik tasviri arasında güçlü, stoic, onurlu bir aziz ve ürpertici, bumbling sapık olan bir versiyon olarak bir çatışma var. On yıl sonra, Kiryu’nun sahip olduğu yetimhane kadar büyük bir harem inşa etmek isteyen biri olduğuna inanmak hala zor, kim delicesine “BOOOBS” ve “büyüyor” diye haykırıyor. Bu etkinliklerin anları var, ancak-canlı sohbet katılımcılarının metin tabanlı quips bazen gülmek-out-loud komik olabilir ve kur hostesler ek, olağanüstü iyi karaoke videoları görmek için olsun anlamına gelir. Ancak, içten temaların Kiryu’nun karakter etkileşimlerinin tümünü yaydığı Yakuza 6’nın büyük şemasında, bu minigames uzak outliers gibi hissediyor.Kamurocho’nun ikonik kırmızı ışık bölgesi hala hikayede büyük bir rol oynamaktadır, ancak bu sefer daha küçük bir alan boyutuna sahiptir. Daha önce bölgeyi ziyaret ettiyseniz hala evde hissedeceksiniz, ancak Champion District ve Park Boulevard bölgelerine önemli ölçüde hayal kırıklığı yaratan bir erişim eksikliği var. Ancak, canlı, hareketli bir şehrin farklı duygusu hala devam ediyor ve bu, daha ayrıntılı ve yoğun nüfuslu bir dünya gibi hissettiren şeyle güçlendiriliyor. Birinci şahıs modunda dolaşmak, tüm yüzey seviyesi inceliklerini ve değişikliklerini takdir etmeniz için yeterlidir ve artan çatı erişimine sahip yeni bir dikey unsur vardır. Ama şehir onunla meşgul davet şekilde bazı büyük gelişmeler de vardır.

Yakuza 6 şimdi önceki oyunların yapmadığı bir şekilde dünya ile etkileşim için ödüllendiriyor. Daha önce sadece bir sağlık desteğine ihtiyacınız varsa yapmaya değer olan oyunun birçok restoranında yemek, şimdi yeni bir mide kapasitesi ölçer ile sınırlı olsanız da, oyunun kapsamlı yükseltme sisteminde harcamak için deneyim noktalarını rafa kaldırmanın en uygun yoludur. Dünyanın dört bir yanındaki çok sayıda otomat makinesinden satın alma ve içme içecekleri size ucuz, geçici savaş meraklıları verecektir. Her mini oyun, vuruş kafeslerinden Uzay Harrier bir tur oynamaya kadar da deneyim kazanacaksınız. Sonuç yavaşlama ve şehrin atmosferinde emmek için zaman ayırdığınız size fayda sağlayacaktır ve dünya artık bir sonraki hedefe ulaşmak için aşağı çalıştırmak için sadece güzel bir yoldur. Şimdi, saatlerce Mahjong’un dikkatini dağıtmasına izin verdiğiniz için mutlaka suçlu hissetmenize gerek yok.Bir şey düzgün çalışmıyor ve ne olduğundan emin değiliz.daha sonra tekrar deneyin veya bunun yerine bir şehrin, yerin veya adresin yakınında arama yapın. Deniz kenarında yer alan sevimli yeşillikler, tek katlı binalarını, yerden bir tren alanı ayırıyor ve dar yaya yürüyüş yolları, muhteşem manzaralı etkileyici bir tapınağa giden dik tepelere kadar uzanıyor. Hem siz hem de Kiryu’nun beslemeyi öğrenen Japonya’nın daha sakin kısımlarının büyüleyici, otantik bir rekreasyonudur. Şehrin rahat atmosferi ve karakterleri, hayatın güzel temalarının şarkısını örneklemektedir.

Bu slayt gösterisi için JavaScript gerekir.


Tabii ki, bu dengeyi korumak için bazen birkaç pisliği yere koymanız gerekir ve oyunun güncellenmiş savaş sistemi zayıflama ve odaklama felsefesini izler. Gone, Yakuza 0’da tanıtılan değişken dövüş disiplinleridir-Yakuza 6’nın Kiryu, yalnızca imza dövüş stilinin genişletilmiş bir versiyonu, belki de serinin başlangıcına bir başka nakarat ile donatılmıştır. Yine de karakteristik ağırlığını ve sertliğini korur, ancak mücadele eyleminin geçmişte olduğundan daha akışkan hissettiren, karşılaşmaları bir bütün olarak daha dinamik ve heyecan verici deneyimlere dönüştüren ek faktörler vardır.Düşman çeteleri yaşam şarkısında daha büyüktür ve kalabalık kontrolü bundan dolayı daha belirgin bir odak alır. Merkezi hikaye anları oluşturan Set-parça kavgalar düzenli Kiryu görmek ve arkadaşları aynı anda düşman onlarca üzerine onlarca karşı çıkmak-sık sık eğlenceli bir oran. Sonuç olarak, Kiryu’nun saldırılarının özellikleri değiştirildi. Onun atma manevraları, uçmalarına izin vermeden önce bir kurbanı sallıyor. Her açılan dize şimdi varsayılan olarak iki bitirme darbeler yürütmek için ona izin verir, ve ikincisi genellikle geniş saldırı yarıçapı ile ileri hamleler. Bazı akıllı konumlandırma ile sert vuruşlu bir combo başlatmak, kiryu’nun bir grup saldırgandan koparken ve pulluk yaparken bir insan yıkım topu gibi hissedebileceği anlamına gelir. Sık sık birbirlerine çökmesini düşmanları göndermek domino efektleri oluşturmak ve oyunun yeni fizik motoru sayesinde, bisiklet satır gibi çevresel nesneler içine, cam pencereler aracılığıyla, ve potansiyel olarak, mağazalar ve restoranlar içine.

Bu slayt gösterisi için JavaScript gerekir.


Bu mücadele için en önemli değişiklik – şimdi dünya keşif ve savaşlar arasındaki kesintisiz geçişlerden yararlanır. Sokakta bir kavgaya girmek artık bir sıçrama ekranı açılır ve siviller sizi küçük bir alana kısıtlamak için bir araya gelirken birkaç saniye boyunca sarsıcı bir durma noktasına gelmek anlamına gelmez. Kavgalar şimdi şehir boyunca ve merdivenler, çatılar, marketler, restoranlar ve diğer erişilebilir bina iç bir avuç gibi alanlara taşımak için potansiyele sahip. Aynı zamanda aşağı atmak için ruh halinde değilseniz bunun için bir mola için fırsat var demektir. Yakuza’nın savaşına verdiği dinamizm ve kesintisiz akış gerçek bir harikadır ve geçmiş oyunlarda olduğu gibi rastgele savaşların sonunda monotonluğa dönüşmesi daha az olasıdır. Sokakta geziniyor, bir kutu patron kahvesi içiyor ya da kedi kafesinin önünde bir selfie alıyor olabilirsiniz ve bir haydut çetesi aniden sizi kesebilir, sizi sonunda bir çatıya dökülen sıkı bir merdiven kavgasına zorlayabilir. Bir şey düzgün çalışmıyor ve ne olduğundan emin değiliz.daha sonra tekrar deneyin veya bunun yerine bir şehrin, yerin veya adresin yakınında arama yapın. Yakuza 6’da mücadele heyecan verici ve kendinizi olumlu bir şekilde bulabileceğiniz durumlar, Doğu Asya gangster filmlerinde çok sık gördüğünüz scrappy, gergin mücadeleler.Markayı gerçekten vurmayan bir tamirci yeni ısı öfke sistemidir. Bu, daha fazla hasar başa sendeleyerek önlemek ve benzersiz ısı eylemleri, dizi’ entertainingly acımasız takedowns gerçekleştirmek için sınırlı yeteneği için (ilgili ve hasar alarak kazanılan) tüm ısı ölçer kurban sağlar. Kağıt üzerinde yararlı bir araçtır, ancak etkinleştirildiğinde, kamera Kiryu’ya çok yakınlaştırır ve bu gibi durumlarda tekniği pratik yapmak için çok fazla çevresel vizyon kaybedersiniz veya zor bire bir kavgalar.




Bir başka yapışma noktası, oyunun tüm yinelemelerinde mevcut olan-tutarsız görsel sunum. Çok önemli arsa olayları sunan sahneler kesinlikle muhteşem olsa da-uncannily lifelike karakter modelleri, dramatik sinematografi ve olağanüstü Japon dil performansları ile-alt sınıflar gibi daha az an sunan sahneler, dramatik bir düşüş. Önceki oyunlarda olduğu gibi, çok daha az detaylı karakter modelleri ve ahşap, bazen varolmayan animasyona sahipler. Statik kamera açıları da donukluklarını ağırlaştırmada büyük bir rol oynamaktadır. Alt sınıflar Yakuza oyunlarının önemli bir bölümünü oluşturuyor, bu nedenle düşük uç görseller talihsiz bir leke olmaya devam ediyor. Yakuza 6 da dizide ilk kez tamamen seslendirildi ve performanslar, bu görevlerin içerebileceği esprili ve ciddi anları arttırmada uzun bir yol kat ettiğinden, sunumun aynı çabalara gitmemesi utanç verici.Yakuza 6 dizginleri kapsamındadır, ancak seriyi harika yapan şeyin iki katına çıkar. Modern Japon deneyiminin eşsiz ve büyüleyici bir temsilidir, yeni gelen olsanız bile oynamaya değer. Anlatı dramatik ve samimi ve oyunun sevimli karakterleri-hayatın her kesiminden geliyor-ilginç çalışmalar. Dünya var olmak için yoğun ve ödüllendirici, dinamik savaş sistemi, beş bin düşmandan bok attıktan sonra bile heyecan verici kalıyor ve belki de en önemlisi Yakuza 6: hayat şarkısı, sevgili simgesinin çalkantılı, on yıl süren destanına tatmin edici bir sonuç olarak hizmet ediyor Kazuma Kiryu.

Bizi desteklemek isterseniz WWW-AGAR-BLOG Destek kodumuzu kullanabilirsiniz.  Want to support us? Use our Support-a-Creator code